Hoe krijg ik de knik uit mijn barbie's haar?

Er zit een knik inmijn favoriete barbie's haar,
Hoe krijg ik dit er uit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ben je niet een beetje te oud voor barbies
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeft niet ; verzamelaars kunnen alle leeftijden hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad
Maar niemand weet hier hoe oud ik ben xD
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar gv is voor 16+....

Het beste antwoord

Wassen met wasverzachter en vervolgens voorzichtig recht kammen, daarna laten drogen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt het haar voor het wasverzachter gebruik, ook wassen met afwasmiddel, zorg wel dat het gezicht droog blijft, want dan kan de verf/make-up verdwijnen. de wasverzachter is noodzakelijk voor het uitkammen.
www.barbiebliss.com/Haren.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt ik heb het gelijk geprobeerd,
Nu maar hopen dat het werkt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook nog proberen heel voorzichtig, op standje nylon, kletsnat en met een theedoek er op, het haar te strijken.
NIET zomaar de bout er op, NIET te heet, het blijf gewoon kwetsbare kunststof, maar de knik krijg je er zo WEL uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klinkt erg logisch maar strijken kan ik niet xD
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
???Daar hoef je ook niet voor te kunnen strijken hoor ; stelt niks voor. Je was toch niet meer heel jong ? En zelfs dan is in een normaal huis toch wel een strijkijzer aanwezig ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat wel maar ik kijk eerst of het wasverzachter trucje werkt ;)

Andere antwoorden (2)

Probeer het eruit te kammen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al geprobeerd :) maar toch bedankt
een beetje nat maken en eruit kammen