Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarin kan ik het best mijn MTG kaarten bewaren?

Ik bewaar mijn kaarten nu nog in de plastic doosjes van Kelderman, fries rogge, maar deze worden wat klein en ook deze doosjes slingeren overal rond. Ik zoek eigenlijk 1 grote doos, waar ik gescheiden mijn kaarten in kan bewaren, nu vind ik op het internet wel mooie artikelen hiervoor, maar die komen uit de verenigde staten en daar komt alleen al 70 euro verzendkosten bij, terwijl het product zelf maar 10 euro kost. http://www.coolstuffinc.com/main_supplies.php?fpid=Acc-BCWCS3200ct5

Ik vermoed dat ik zo'n 2500 kaarten heb, die hierin moeten.

Toegevoegd na 1 uur:
Het betreft vooral een bulk aan uncommens en commens, de rare's bewaar ik in mappen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb mijn (un)commons in schoenendozen zitten, per set en dan op kleur, met kartonnetjes ertussen waar de set opstaat. Ik heb verder een map voor goede (un)commons zoals lightning bolt enz, een doos voor goedkope/slechte rares, een map voor mijn duurdere rares en een klein mapje voor mijn echt speciale kaarten. Is geen perfecte oplossing voor jou, maar misschien heb je er toch wat aan! Ik heb ook heel lang gezocht naar een goede manier van opbergen en voor mij werkt dit het beste:) Ook voor het meenemen van mappen om te ruilen enzo!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn trading karts in een mapje gestoken (met zo van die plastieken pagina's waar je de kaarten kan inschuiven)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding