Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik overtrek voorbeelden vinden om zelf een slinger met eigen tekst te maken?

zie foto deze actie had smiths dit voor jaar, nu wil ik zelf zo`n slinger maken, daarvoor heb ik dus het hele alfabet nodig die ik in zwart wit kan uit printen en dan over trekken op dikker gekleurd papier, heeft iemand deze voorbeelden gevonden op internet?
ik heb sites gevonden waar ik zelf ook tekst kan maken maar dat kost me dan wel even 20 euro en dat vind ik te duur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Misschien kun je de letters in word heel groot uitprinten? en dan overtrekken? dat geeft hetzelfde effect als letters die je van internet kopieert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ge eerst even op zoek naar een leuk en origineel lettertype, bijvoorbeeld op www.1001fonts.com. Daar is keuze genoeg! Als je het lettertype van jouw voorkeur hebt gedownload, kun je het ook in Word gebruiken. Zet de lettergrootte even op b.v. 600, klik op Vet en printen maar... Per A4-tje één letter.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding