weet iemand waar ik een ah-1 cobra rc helicopter kan kopen??

ben al druk opzoek geweest maar kan niks betrouwbaars vinden... alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier misschien ?:
http://shop.conrad.nl/hobby/modelbouw/speelgoed/rc-helikopters/

Antwoorden (2)

Heb zitten zoeken maar kom ook niets tegen, mijn advies om eens op een rc forum te gaan zitten en daar je vraag te stellen (als je het al niet hebt gedaan).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je al gekeken op de marktplaats ?
verder kan ik je niet helpen sorry
nou ... doei en succes