Waar vind je gladde stenen voor het maken van Happy Stones in de natuur in noord/midden-Nederland?

Soms zijn deze bv. in een bos of aan het water te vinden, maar meestal zijn deze niet glad genoeg om op te schilderen (ook niet met gessolaag).

tinus1969
4 maanden geleden
Ik vrees dat dit soort stenen vooral te vinden zijn in snelstromende beken - en die hebben we in Nederland niet zoveel.
Antoni
4 maanden geleden
Op websites als gratisaftehalen.nl en gratisoptehalen.nl vind je gratis spullen.

Antwoorden (1)

Zoals in de reacties al vermeld: de meest gladde stenen vind je aan stromend water, dus langs rivieren en aan zee. En verder kun je stenen kopen voor dit soort projecten, maar je wilt ze waarschijnlijk (gratis) vinden?
4 maanden geleden
Pannenkoekplant
4 maanden geleden
Dankjewel! Ja, het liefst wil ik ze vinden, omdat ik een klein budget heb.
Antoni
4 maanden geleden
Op websites als gratisaftehalen.nl en gratisoptehalen.nl vind je gratis spullen.