Hoe duur is schilderen?

Ik zat te zoeken op internet, maar kon de informatie niet vinden.
Wat ik graag wil weten is hoe duur een hobby als schilderen is.
Denk aan kwasten, verf, schilderij om op te schilderen etc.
Wat ben je daar ongeveer per maand aan kwijt als je het beetje casual doet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt naar de Action gaan,dan heb je voor enkele tientjes alles wat je nodig hebt om te schilderen.
je kunt naar een zaak gaan voor kunstenaars benodigdheden ,dan ben je vele malen duurder uit.

je kunt op papier werken,op plaatmateriaal,op linnen.je maakt het zo duur als je wilt of kunt.
veel plezier