Als ik begin te zingen onder de douche vallen in ieder geval de tegeltjes er af...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Indirect zou dat zomaar kunnen. Zingen geeft namelijk een heel relaxed en goed gevoel en als je met meerdere mensen samen zingt hangt er altijd een lekkere sfeer. Dit kan bijdragen aan je zelfvertrouwen en het kan stress verminderen. Dat zou weer kunnen leiden tot gewichtsverlies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt heel veel energie steken in zingen, maar er zijn toch zangers die mij doen geloven dat je er niet van afvalt.
Hazes bijvoorbeeld, en wat klassieke zangers.
Maar misschien werkt het in het pop of jazz repertoire wel
anneliez
13 jaar geleden
Bij sommige zangers vallen vooral de omstanders af wegens stress, maar niettemin kan het zingen je zo in beslag nemen dat je vergeet te eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je calorieverbruik is 60 calorietjes per uur. Maar dan wel uit volle borst zingen hè?

http://logosoostvlaanderen.combell.net/afbeeldingen/File/Waasland/KG_Calorieverbruik_per_activiteit.pdf

Er staan andere suggesties op de tabel in de link, waarbij je véél harder afvalt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je maar genoeg zingt, val je vanzelf af, want eten en zingen, dat gaat echt niet tegelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van alleen zingen word je niet mager. Het wordt wat anders als je er genoeg bij beweegt. Kijk maar naar al die POPzangers die over het podium dansen, rennen enz.
Dan vliegen de calorieen er af!! Dus veel erbij bewegen!