Veel wit, klein beetje rood, nog kleiner beetje geel, en dan eventueel een heel klein beetje zwart erbij. Maar dat laatste echt maar HEEL weinig, om de kleur iets gedekter te krijgen, als je dat wilt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb jij dan weer gelijk in....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Begin met wit, en meng dat met een beetje geel. Doe daar dan druppelsgewijs rood bij, net zolang tot je de gewenste kleur hebt. Ik zou niet met wit-rood beginnen en daar dan geel bijdoen, want rood overheerst veel meer dan geel. De sterkste kleur moet je als laatste, en heel voorzichtig, toevoegen.

Andere antwoorden (2)

geen zwart of geel gebruiken,alleen maar rood.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik rood met niks meng, zoals jij adviseert, dan blijft het rood.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je eens twee potten rood met elkaar mengen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Knalrood!
Beste,
zalmroze kunt u bekomen door rood met geel te mengen en deze dan naar believen te verbleken met wit.