Kan je ook een hut bouwen van takken zonder dat het om waait want anders valt ie in het water. ;p

ik weet echt neit waarvan ik het anders moet maken, ik heb niks en takken zijn overal te vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
itsme
12 jaar geleden
Wil je er vannacht nog in slapen? Dan zijn takken goed genoeg, het waait niet zo hard vannacht.
itsme
12 jaar geleden
een grote doos misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je zeker wel natuur vernielen om aan die takken te komen? Hoe zit het met jullie pallets, daar wilden jullie toch ook al een hut van bouwen!
capthavoc
12 jaar geleden
zit je op een onbewoond eiland of zo toevallig wel internet bereik daar ?

Antwoorden (1)

Ja je kunt een hut van takjen bouwen mits je een goede contructie hebt.

Een driehoek is bijvoorbeeld erg sterk en kan goed tegen de wind.
Hetzelfde geld voor een piramide, kegel en een boog want dat zijn sterke constructies die tegen wind kunnen.