Hoever kan ik gaan met bodybuilding?

Ik ben professioneel bodybuilder ik doe het nu al 30 jaar, mijn pecs en mijn biceps zijn de afgelopen tijd flink bij gepompt, maar nou was mijn echte vraag hoever kun je maximaal gaan (bij een vriend van moesten een aantal bundels weggesneden worden) met mijn afmetingen zijn ongeveer (pecs) tot ongeveer mijn kin als ik mijn hooft recht hou. En mijn biceps zijn ongeveer 55 cm omtrek.
En hoe kan ik dat laatste beetje makkelijker en sneller doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat vraag je nou eigenlijk???? Je doet al 30 jaar professioneel bodybuilding en vraagt dan hier hoe het eigenlijk moet? Ik neem toch aan de je dat bodybuilden onder degelijke professionele begeleiding op een sportschool doet? Je doet aan wedstrijden? Je hebt collega's?? Je biceps zijn al 55 cm. Jouw vraag: En hoe kan ik dat laatste beetje makkelijker en sneller doen? Die snapt niemand. De sterkste man ter wereld heeft biceps van 55 cm. Moeten die van jou nog meer? Tot je ze moet laten wegsnijden? Ik zou maar een beetje rustig aan doen. Tenminste als je gezondheid ook nog iets betekent? Toegevoegd na 2 minuten: PS: Gezien de andere vragen van deze vraagsteller, lijkt mij deze vraag volkomen onzin.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100