Weet iemand waar ik Channa bleheri's kan kopen? (in de buurt van amsterdam)

Ik zou graag Channa Bleheri's kopen in de buurt van Amsterdam, en ook graag wat informatie in het algemeen en om te kweken. En zou ik als ik eenmaal een koppeltje heb ze in een Aqua 60 onderbrengen? voor de duidelijkheid ik ben opzoek naar het kleine soort van de Channas, die als ik goed heb gelezen max 15 cm worden (is dat ook die ik hier op de foto heb staan?).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

er staan er heel veel op marktplaats altijd. dus vast ook bij jou in de buurt.
de gemiddelde dierenwinkel met tropische vissen heeft ze ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op marktplaats worden ze niet aangeboden in de buurt van amsterdam, zou inderdaad wel in de viswinkel kunnen kijken. Maar zou je misschien nog antwoord kunnen geven op de andere vragen die ik hierboven heb gesteld zo niet bedankt voor je reactie