Om het zelf te maken zou je met ijzerdraad ringen kunnen maken en deze door de gaatjes doen, zodat het gebonden wordt. Zelf denk ik dat dit niet mooi wordt en niet stevig zal zijn. Er zijn boekbind machines te koop voor thuis gebruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik doe altijd een draad door de gaatjes heen, is heel makkelijk en werkt goed!