Louis Vuitton is een bekend Frans merk wat luxe en hoge kwaliteit uitstraalt.
Ik denk niet dat het bedrijf van meneer Vuitton zijn patroon terug wil zien op inferieure skai lederen producten die mogelijk voor nep product aangezien zouden kunnen worden. Dus via de legale weg kun je dit Louis Vuitton patroon niet verkrijgen op skai.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
tinus1969
7 jaar geleden
Aanvullign: En via illegale weg (buiten LouisVuitton om) is dit strafbaar.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En waar zou ik het wel kunne kopen ondanks dat het strafbaar is?
tinus1969
7 jaar geleden
@Uriel123456; dat soort informatie mag niet via deze website verspreid worden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"En waar zou ik het wel kunne kopen ondanks dat het strafbaar is" Nee, dat soort info hoort hier niet. Ik kan je wel uitleggen hoe je het Vuitton logo het mooist kan natekenen zittend op je handige hand, maarja op die informatie zit jij weer niet op te wachten denk ik....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee niet echt...wil het oo men scooter zadel hebben...