Waar kan ik alle soorten verkeersborden die met paarden te maken hebben terug vinden?

ik zou graag weten waar ik mag rijden met paarden en welk verkeersbord welk betekend, maar ik vind hierover weinig terug, heeft iemand misschien een site of dergelijke om mij verder te helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb hier een site voor je gevonden waar zo'n beetje alle verkeersborden die er zijn op vermeld staan.

Rechts bovenin heb ik het woord ruiter ingetypt, naar het mij logisch lijkt, maar misschien heb jij daar andere ideeen over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag alleen buiten paardrijden met een ruiterbewijs, daarbij leer je alle verkeersborden.

Toegevoegd na 9 minuten:
Niet helemaal correct je mag op sommige plaatsen wel buiten rijden zonder ruiterbewijs zie ik net.
Toch is het aan te bevelen deze te halen.
Verkeersborden die met paarden te maken hebben kun je terug vinden in het theorieboekje.
Want je moet wat meer weten dan alleen de regels voor ruiters.