Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Als ik me niet vergis is dit een V8 Vantage uit de jaren 90. Het is me nog niet helemaal duidelijk of je een 1:1 model (formaat garage) zoekt of een model in een andere schaal (formaat vitrine)...

Toegevoegd na 40 minuten:
Van dit model zijn maar 280 exemplaren gebouwd, vandaar dat ook de schaalmodellen niet erg voor de hand liggend zijn.
Het goede nieuws is: de modellen bestaan wel! Het slechte nieuws is dat ze allemaal zijn uitgebracht door fabrikanten die óf niet meer bestaan, óf intussen wargame miniaturen maken...
Ik zoek nog even door (Aston is toch altijd een van mijn favoriete merken geweest), intussen zul je het met onderstaande linkjes van modellen op de website van een Astonmodellen-verzamelaar doen:

Toegevoegd na 48 minuten:
We gaan door: ik heb iets gevonden, maar "Not in stock - Available to order. Average delivery time 4-6 weeks." Weet niet of dat echt waar is, maar je zou het eens kunnen checken: zie meer bronnen.

Toegevoegd na 56 minuten:
Hm. Ik mag maar 5 linkjes bijvoegen. Dan maar even zo: op de website www.43r.com kun je zoeken op "vantage le mans". Weliswaar dus de latere "Le Mans"-uitvoering en leverbaar vanaf september 2011, maar toch.

Denk niet dat een veel uitgebreider antwoord mogelijk is, dus hier laat ik het bij ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha een vitrine model natuurlijk! Als ik er serieus 1 zoek ging dat niet via GV...:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankzij je bronnen ben ik een stuk wijzer geworden.

Andere antwoorden (2)

heb al even gekeken op autoscout, maar daar is hij niet te vinden, als ik u was zou ik even contact opnemen met austin martin nederland of met een dealer, in de bron vindt u een lijstr met dealers in NL
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
't Zou handig zijn geweest als je het type van deze Aston Martin ook meegegeven zou hebben, want ik herken het type niet.

Hieronder een link van alle Aston Martin miniaturen die in het assortiment zitten van de Heilige Koe in Deventer, waar mijn broer regelmatig zijn modellen vandaan haalt.
Er staat meer tussen dan alleen maar DB7/9 en Vanquish.


http://www.deheiligekoedeventer.nl/webshop/advanced_search_result.php?keywords=Aston+Martin&osCsid=c1a7487df2044428018d001d4c9370c2
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij heet Vantage. Bouwjaar 1995. Het is een beest van een auto. helaas zie je ze weinig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Vantage staat er tussen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie alleen de DB7 Vantage. Die is niet mooi.....ahum....vind ik.
"Mijn" Vantage is als de Virage uitvoering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, dan moet je maar genoegen nemen met de echte auto als het model niet te koop is :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding