Wie weet in welke (nederlandse) winkel ik de goedkoopste canvas bordjes kan kopen?

Zie link met foto welke ik bedoel:

http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.kidsart.com/store/paintimg/canvasboard.jpg&imgrefurl=http://www.kidsart.com/store/canvas.html&usg=__HFYkMITzpuqPJSS3AP51UtWGrQs=&h=419&w=480&sz=13&hl=nl&start=0&sig2=xArgKKa8Tjt7IweKTggSYA&zoom=1&tbnid=_WvBWTtc8NX2uM:&tbnh=146&tbnw=153&ei=NNiiTcG1OsuK4AbNnfGHAw&prev=/images%3Fq%3Dcanvas%2Bboard%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dsafari%26biw%3D980%26bih%3D1208%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=134&vpy=-31&dur=3012&hovh=210&hovw=240&tx=129&ty=249&oei=NNiiTcG1OsuK4AbNnfGHAw&page=1&ndsp=33&ved=1t:429,r:0,s:0

Ze hadden bij de action ooit 3 voor een euro, maar die hebben ze schijnbaar niet meer in hun assortiment.

Alleen antwoorden als je het zeker weet!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Action heeft ze met zekere regelmaat, als ze eens op zijn, worden ze later wer aangevuld (soms met een ander model ; die wat dikkere). Ook winkels als de Kruidvat, Trekpleister en de Blokker hebben ze om de zoveel tijd in hun assortiment. Regelmatig bezoek aan één van die winkels, en je kunt jezelf te allen tijde voorzien van goedkope schilderspanelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De dikkere )canvas op hout gespannen) hebben alle genoemde winkels eigenlijk altijd wel in voorraad. Die bordjes is vaak wat langer zoeken.
En als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten (want natuurlijk heeft de winkel met kunstenaars-benodigdheden ze altijd in alle maten, maar dan veel duurder), moet je niet van die moeilijke eisen stellen. En soms wat verder zoeken of geduld hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh, Zoekertje ; ben je weer met het verkeerde been uit bed gestapt ? Of ben je gewoon boos dat je zelf niks kunt vinden ? En heb je enig idee hoeveel mensen NIET op het idee komen in genoemde winkels te kijken voor genoemde spullen (in dezelfde prijsklasse ?)

Andere antwoorden (2)

ik heb ze ook wel eens bij de xenos gezien , weet alleen niet of ze er nu zijn. Daar zijn ze vaak ook niet zo duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hornbach verkoopt ze ook.