is er een goede en simpele gratis breipatronen site?

Ik ben een beginner in breien, ken aardig wat steken, maar kan niet rondbreien, zou graag iet simpels maar toch iets leuks maken. heeft iemand een patroon, of een patroon site?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Kijk hier eens op, ziet er goed uit:

DROPS Design ~ Gratis brei- en haakpatronenHet is heel belangrijk dat het breiwerk een moderne look heeft, en dat de patronen gemakkelijk te begrijpen zijn – en natuurlijk correct! ...

Dames - Poncho's & Sjaals - Kinderen - Laatste patronen
www.garnstudio.com/.../kategori_oversikt

Overigens kun je bij de tijdschriftenwinkel leuke breiboeken kopen (eerst lekker inkijken natuurlijk).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk ook eens op brei.startpagina.nl en dan op het Prikbord van deze pagina. Veel breisters geven daar antwoord en adviezen over alles wat met breien te maken heeft. Ook verwijzingen naar patronenpagina's. Ravelry is b.v. erg groot en goed. Heeft ook Nederlandse volgers.