Landscapefoto's? Hoe afdrukken?

Kan ik dit ook via internet doen? Wat voor formaat moet ik dan aangeven? Mijn camera biedt de optie om in 3 clicks een panoramafoto te nemen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoeld panorama foto's denk ik, want landscape is gewoon liggend en portrait zijn staande foto's.
Dus in de verhouding 10x15, of 15x10. Panorama foto's zijn heel lang in verhouding tot hoog. Dus 15x10 verhouding haal je niet.

Het beste antwoord

Oh, je bedoelt dus niet een landscape foto, maar
een panoramafoto?

Je kunt bij het laten afdrukken ieder formaat laten afdrukken die je zelf wilt.
Ik heb goede ervaringen met Pixum.

Ons upload-systeem accepteert fotobestanden met een minimale bestandsgrootte van 50 Kilobyte (KB) en een maximale bestandsgrootte van 50 Megabyte (MB).
De fotobestanden dienen in het JPG formaat (kleurenprofiel sRGB, 24 bits per pixel) te worden aangeleverd.

Kom je er niet uit op hun site,
kun je ze een mail sturen.

http://www.pixum.nl/service/contactForm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Printers hebben allemaal een landscapefunctie dus dat is geen probleem. Op het internet afdrukken heb ik geen ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens hier
http://www.coutinho.nl/wegwijs/digifoto_picasa3/lezen-les6.pdf
niet zo moeilijk eigenlijk.