Hoe kan ik een weerballon de lucht insturen?

Ik ben plan van om in de zomer een weerballon de lucht in te sturen. Ik wil graag eerst deze aan een touw binden en niet helemaal tot aan de ruimte laten gaan, maar op een bepaalde hoogte. Mijn vraag is nu: Waar kan ik een weerballon kopen en waar kan ik goedkoop touw kopen van heel veel meter. Wat denken jullie dat een goede hoogte is om mee te beginnen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk in de 1e plaats dat je daar toestemming voor moet vragen aan de Rijksluchtvaartdienst, voor je actie gaat ondernemen. DUs mijn antwoord luidt: na toestemming van de RLVD.