wie weet iets leuks te maken van de bus waar de jodekoeken in zitten?

ik heb hier enkele lege bussen waar die koeken in hebben gezeten en wil iets leuks knutselen met me dochtertje van 3 jaar.
iemand een leuk idee?
ze zijn van plastic die bussen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Beplakken met van dat papier waar je ook lampionnen mee maakt. Twee gaatjes erin aan de bovenkant, daar een ijzerdraadje door heen met een lusje en dan kun je er een lampion van maken. Voor een 3 jarige zou ik dat niet met een waxinelichtje doen maar met zo'n lampje aan een stokje die je regelmatig bij de xenos kunt kopen

Toegevoegd na 4 uur:
dat lampje aan een draadje is er vast alleen rond november maar ik bedenk me opeens dat zo'n "nep" waxine lichtje natuurlijk ook goed is, en dan maak je er gewoon een houten stokje aan
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja.. dit vind ik ook een leuk idee zeg!

Andere antwoorden (5)

Trommel
Wat heb je nodig?
- bus (bijvoorbeeld de verpakking van Jodenkoeken)
- ballon
- verschillende kleuren papier
- lijm
- schaar

Hoe maak je het?
Versier de bus aan de buitenkant met stukjes papier, dit kan bijvoorbeeld ook met verf. Knip van de ballon het tuitje af en span de ballon over de bovenkant van de bus en de trommel is klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trommels en dan laat je ze versieren toudje er aan en je hebt een trommel. Of een ramelaat je stopt er rijst in en versiert hem dam kan je ook muziek maken. Uuuhm licht er aan hoe oud ze zijn ma je kan er ook een zelf gemaakt spaar potje van maken waar Ze hun zakcentjes in kunnen doen of je maakt de bus bruin met papier en dan 2ooren en je hebt een tonne beertje of konijn of een krokodil dan maak je een lange neus
je kunt zoveel doen met zoon buis haha ik hoop dat u hier verder mee kan Gr. Steffi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan er een pennenbakje van maken, is heel erg leuk heb ik ook gedaan met mijn kind. Laat je dochter de buitenkant versieren kan met lijm of papier. Je kan het versieren met stickers, je hebt hele leuke stickers bij de Hema of action. Als ze dan klaar is doet ze haar kleurpotloden in het bakje. Heeft ze iets gemaakt waar ze heel erg trots op is. Veel knutsel plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aquarium. Water met crepepapier ( daarmee kleur je het water) visje maken van karton of zo en aan een draadje aan de onderkant van de deksel hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
visje van karton.... in het water?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bus doe je halfvol met water, daarBoven hang je de visjes
Zelf haak ik er met plastic garen een hoesje omheen,
maar met een kind van 3 kun je zo'n bus op allerlei manieren versieren.

Je maakt bijv. een rode voor haar schaartjes, een blauwe voor haar stiften en een groene voor andere spulletjes.
Alles wat plakt kan er op.

Als het klaar is en droog is, kun je het zelf - buiten - met blanke lak sprayen, dan blijft het mooi.