Wat zijn alternatieven voor transparante bollen (voor knutselen)?

Ik wil deze DIY maken https://www.youtube.com/watch?v=LVkC2UAWDbk
Maar ze gebruikt voor het bovenste transparante deel de onderkant van een (planten)spuit. Ik heb dit niet. Wat voor dingen zijn nog meer rond en doorzichtig (mag plastic of glas zijn)? Ik kwam alleen op een doorzichtige kerstbal maar die heb ik ook niet :0

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik weet niet of ze nog bestaan; maar er was/is vloeibaar wasmiddel met een plastic bol erbij waar je dat wasmiddel in kunt doen. En verder dacht ik nog aan een hyacintenvaasje; dat is van onderen ook bol.
Of anders een ander vaasje of flesje of potje.

Antwoorden (1)

In hobbyzaken hebben ze vaak wel ronde bollen, maar dat zijn dan van die halve bollen die in elkaar passen waarin je dan je geknutseld ding kunt stoppen, misschien is dat iets, ze zijn in verschillende maten, Ik bedoel dus winkels zoals Pippoo's