waarschijnlijk nergens!

voor die prijs heb je in ieder geval geen nieuwe.
mocht je een 2e hands vinden voor dit budget, is de kans groot dat er iets mee aan de hand is, of niet (goed) loopt, of niet veilig is, geen kenteken heeft, of er heel veel aan vastspijkert moet worden (en dus niet veilig is)

als je handig bent en geduld hebt kan je een poging wagen om een dergelijke 2e handsje nieuw leven in te blazen (hou rekening met hoge bijkomende kosten)
anders is doorsparen waarschijnlijk een betere optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn illegaal dus krijg je sowieso geen kenteken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou de vraag dus niet gesteld mogen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tot 50 cc kan je wel een kenteken aanvragen. daarna is ie op te voeren. vandaar ook dat ik zeg dat er wat knutselwerk aan zit

Andere antwoorden (3)

Die heb je niet en mis op marktplaats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats zijn nieuwe minibikes te koop voor die prijs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bazar beverwijk