Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik hele grote XXL-panoramaposters van mijn eigen foto's laten maken?

Ik heb een paar landschapsfoto's waar ik een panoramafoto van heb gemaakt. Deze wil ik graag laten vergroten. Waar kan ik panoramafoto's het beste laten afdrukken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
959

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Printing-1 staat bekend om hun grote aantal verschillende formaten, bijvoorbeeld digitale formaten tot 200 x 150 cm en panoramafoto's tot 600 x 150 cm op heel stevig papier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Daarvoor kan u zeker terecht bij Vistaprint.be of .nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een fotograaf. Daar kun je zelf de maten aangeven die je wilt en zelf bepalen welk stuk van de foto (de hele foto wordt zelden afgedrukt) je wilt laten zien. Ook zou je naar een kopieerwinkel kunnen gaan, maar de kwaliteit valt, bij mij dan, erg tegen.
De fotograaf heeft mij geholpen om de foto zoals ik voor ogen had te maken ( ik heb een vier seizoenenfoto gemaakt, elke maand een foto van dezelfde akker vanaf het zelfde punt). Dat lukte minder bij de kopieerwinkel, de foto werd heel korrelig maar was wel een flink stuk goedkoper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het afdrukken van panoramafoto's is niet echt gemakkelijk, dat kun je beter overlaten aan een professionele drukker. Lees de vergelijking van posterdrukkerijen, hier vind je nuttige informatie over kwaliteit en formaten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
FotoInsight heeft bijvoorbeeld posters in heel grote XXL-formaten zoals 150 x 225 cm, of panoramafoto's van 1 x 3 m.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding