Waar kan ik hele grote XXL-panoramaposters van mijn eigen foto's laten maken?

Ik heb een paar landschapsfoto's waar ik een panoramafoto van heb gemaakt. Deze wil ik graag laten vergroten. Waar kan ik panoramafoto's het beste laten afdrukken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Printing-1 staat bekend om hun grote aantal verschillende formaten, bijvoorbeeld digitale formaten tot 200 x 150 cm en panoramafoto's tot 600 x 150 cm op heel stevig papier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Daarvoor kan u zeker terecht bij Vistaprint.be of .nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een fotograaf. Daar kun je zelf de maten aangeven die je wilt en zelf bepalen welk stuk van de foto (de hele foto wordt zelden afgedrukt) je wilt laten zien. Ook zou je naar een kopieerwinkel kunnen gaan, maar de kwaliteit valt, bij mij dan, erg tegen.
De fotograaf heeft mij geholpen om de foto zoals ik voor ogen had te maken ( ik heb een vier seizoenenfoto gemaakt, elke maand een foto van dezelfde akker vanaf het zelfde punt). Dat lukte minder bij de kopieerwinkel, de foto werd heel korrelig maar was wel een flink stuk goedkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het afdrukken van panoramafoto's is niet echt gemakkelijk, dat kun je beter overlaten aan een professionele drukker. Lees de vergelijking van posterdrukkerijen, hier vind je nuttige informatie over kwaliteit en formaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
FotoInsight heeft bijvoorbeeld posters in heel grote XXL-formaten zoals 150 x 225 cm, of panoramafoto's van 1 x 3 m.