Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan de huisarts een consult via de assistent achter de balie geven?

Ik had ineens zwarte vlekjes bij 1 oog en ook lichtflitsen in het donker. Ik ben 72 jaar en heb de dokter gebeld voor een consult. Het was te druk voor een consult en de assistent ging de dokter vragen wat ik moest doen en vertelde het de dokter. Als het een paar vlekjes zijn dan afwachten had de assistent gezegd. Het voelde voor mij niet goed op deze manier en belde het ziekenhuis, omdat ik xarelto slik, Daar zeiden ze dat ik met spoed moest komen en dat deed ik. Gelukkig zagen ze niets gevaarlijks en zeiden dat het om glasloslating ging en als ik een zwarte schaduw zou zien ik direct moest gaan bellen. Is het tegenwoordig normaal dat je consult via de baliemedewerkster loopt?

een uur geleden
in: Ziekten
Antoni
47 minuten geleden
'Glasloslating', dat woord kende ik nog niet. Ik heb het gegoogled. Het blijkt te gaan om 'glasvochtloslating'. Ook dat kende ik nog niet, maar verschillende medische websites schrijven erover.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing