Hoe lang duurt gemiddeld een neusoperatie? Wordt er een katheter ingeplaatst?

Hoe lang duurt een neusoperatie gemiddeld?

5 maanden geleden
in: Ziekten
2K
tinus1969
5 maanden geleden
Dat weten we hier niet, want we weten niet wat voor neusoperatie jij precies krijgt. Veel van dit soort vragen kun je beter aan de arts of anesthesist vragen.
tinus1969
5 maanden geleden
Wat voor operatie gaat er precies gebeuren? Dat helpt ook bij een iets beter antwoord.
tinus1969
5 maanden geleden
Katheters worden bv meestal bij lange operaties (meer dan 2 uur geplaatst) en dan als je al onder narcose bent.
Lizzie1224
5 maanden geleden
Mijn neus wordt rechtgezet (binnen en buitenkant) dus net alleen de septum/ neustussenschot wordt rechtgezet, maar de buitenkant ook. Verder gaan ze waarschijnlijk een neusschelpenverkleining doen.
Lizzie1224
5 maanden geleden
Worden katheters gebruikelijk bij neusoperaties geplaatst? Want ik hoor verschillende verhalen hierover.
tinus1969
5 maanden geleden
Mbt katheter gaat het niet om of het een neusoperatie is, of niet. Maar hoe lang de operatie duurt. Lange operatie = katheter.
ronron1212
5 maanden geleden
Het kan nodig zijn om een katheter aan te brengen na een operatie of als er urine achterblijft in uw blaas na het plassen.
ronron1212
5 maanden geleden
bedoel je misschien een drain?

Geef als eerste antwoord