Mijn ene arm voelt soms kouder aan, hoe komt dit?

Sinds een paar weken heb ik soms een koud arm, arm voelt kouder aan dan de andere arm, ook van binnen. Mensen voelen ook het verschil van temperatuur van ene en andere arm. De koude arm is de zelfde kleur als de normale. Ik voel dit het vaker bij stil zitten; tv kijken, computeren. Bij sporten niet. Wat zou dit kunnen zijn, beklemde zenuw of vaten probleem. In mijn familie komen problemen van de haarvaatjes voor.

11 maanden geleden
in: Ziekten
1.6K
Pieterke
11 maanden geleden
Je kunt beter een afspraak bij de huisarts maken. Wij hier zijn geen medici.
Ritsuka
11 maanden geleden
Is het de arm waarmee je de muis bediend?

Geef als eerste antwoord