Heb nu al een paar dagen last van migraine, is dit erg?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Ziekten
1.4K
bamibal
9 jaar geleden
Is het echt migraine, of gewoon erge hoofdpijn?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3 dagen geleden is er hier ook een migraine vraag gesteld. Van een iets andere orde als deze vraag maar hier is hij te vinden:
www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/ziekten/twee-weken-dagelijks-last-van-migraine.531355
tinus1969
9 jaar geleden
Stel die vraag eens aan je huisarts.

Antwoorden (3)

Je hebt er niet bijgezegd hoelang je er normaal last van hebt en hoeveel last je ervan hebt, maar het is misschien beter dat als je er morgen nog last van hebt, een dokter/huisarts/apotheek op te zoeken en daar hulp/advies inwinnen.

Veel sterkte met je migraine!

( ik weet natuurlijk niet hoe erg het is of hoelang je er normaal last van hebt. heb je misschien de laatste tijd veel stress gehad? Bij twijfel kun je het beste gewoon even langs gaan bij de huisarts. Hij of zij zal je gerichter kunnen helpen en evt. een middeltje voorschrijven)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
soms kan het gebeuren dat een migraine aanval meerdere dagen duurt,daardoor kan je wat verzwakt worden maar voor de rest heeft dit niet veel gevolgen.Maar dagen migraine is wel erg qua pijn dat in dit geval geen plezante belevenis is.
fremar
9 jaar geleden
Migraine is een meestal eenzijdige hoofdpijn, dus aan een kant van het hoofd, en duurt vaak enkele dagen.
Dus zover is het vrij normaal.
Bijna altijd wordt het veroorzaakt door stress.
Het is dus een signaal van je lichaam, dat het ergens niet goed gaat.
De migraine op zich zelf is niet zo erg voor je, maar probeer iets te doen aan de oorzaak er van, zo niet, is dat dan wel erg.
Omdat dan ook je klachten heviger kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar je deze wijsheid weg hebt weet niet maar er klopt niet veel van eddijst.
Migraine duurt meestal maar 1 dag (kan wel langer). Stress kan een oorzaak zijn maar bij een vrouw is het ook vaak hormoongerelateerd Ook stoffen in voeding kunnen migraine opwekken.
En iemand met migraine doet niet anders dan zoeken naar een oorzaak dan wel het vinden van het juiste medicijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja daar heb je helemaal gelijk in, kan het lijstje nog wel verder aanvullen, dat het vaak enkele dagen duurt is niet helemaal correct.
Ik behandel mensen met migraine, dat zijn meestal de ergste gevallen.
Bij hun duurt het vaak meer dan een dag en heeft het heel vaak met stress te maken
De vraagstelster heeft er ook al een paar dagen last van en daar heb ik mijn antwoord op aan gepast.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zit je zelf nu tegen te spreken, in het antwoord schrijf je dat migraine vaak enkele dagen duurt en in de reactie hierboven schrijf je dat het niet helemaal correct is dat migraine enkele dagen duurt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn antwoord is gegeven vanuit mijn ervaringen en naar de vraag of een paar dagenlang migraine erg is..
Gebaseerd op het feit dat hier spraken is van een migraine van enkele dagen, heb ik antwoord gegeven. vanuit jouw standpunt gezien heb je gelijk.