Wie weet een website waarmee je de zorg rond een zieke met vrijwilligers kunt coordineren?

Een tijdje terug las ik over een website die je kon gebruiken om de zorg rond een zieke te coördineren.
Stel, je buurvrouw wordt ziek. Zij stelt dan 1 coördinator aan. Iedereen die wil helpen kan die persoon mailen. Als er dan hulp nodig is, bv eten koken of de kinderen uit school halen, dan stuurt de coördinator een mailtje rond naar iedereen die had aangeboden om daarmee te helpen. Zo coördineer je digitaal snel en volledig de zorg voor iemand die tijdelijk of chronisch ziek is. Maar... wie weet hoe die website heet? Of wie weet zo'n website?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (1)

Bedoel je zoiets als Carenzorgt?

https://www.carenzorgt.nl/