levercirrose met veel complicatie`s hoe lang heb ik nog?

compliatie`s slokdarm bloeding vocht in buik verwardheid
ik heb diabetes en nog nooit een druppel gedronken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Ziekten
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar jw behandelend arts.
Veel sterkte.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze vraag hoort bij de dokter
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier is geen antwoord op te geven, zelfs de artsen zitten er vaak naast. Wel heel veel sterkte voor jou en je gezin.

Antwoorden (2)

Ik moet zeggen dat dit geen prettige vraag is,
maar zal hem naar eer en geweten beantwoorden.
U heeft geen vaststaande expiratiedatum, niemand heeft dat.
En niemand kan en zal u hier echt geen exacte datum ( ook niet bij benadering ) kunnen noemen.
Mede omdat we althans ik, niet ter zake kundig hierin zijn en ten tweede absoluut geen inzicht hebben over uw fysieke en psychische gesteldheid,
immers uw wilskracht speelt hierin ook een grote rol.
De enige die echt ter zake kundig hierin is, is uw arts of artsen.
En zelfs die kunnen geen exacte datum of tijdspanne geven.

Het enige advies die ik u vanachter dit scherm kan geven is.................
Zoek contact op met uw arts(en) en probeer er toch nog iets van te maken m.a.w niet bij de pakken neer te gaan zitten.
En vanaf hier heel veel sterkte voor u en uw dierbaren gewenst.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb hetzelfde maar wel veel gedronken, nu 10 jaar geen alcohol,veel sporten, gezonde voeding en idd een enorme wilskracht en vechtlust ben ik er nog steeds ook mijn internist kan geen tijd noemen (kan niemand)heb wel 5x slokdarmboedingen gehad de laatste nu ong 5 jaar geleden lag ik in het Erasmus R'dam waar ze een stent hebben geplaatst om de druk op de poortader weg te nemen , was een poging maar wel gelukt ze hebben me 5 dagen in slaap gehouden en voornamelijk dankzij mijn goede conditie mag ik er nog steeds zijn , ik ben inmiddels 56 jaar en voel me top