Difterie
Kinkhoest
Tetanus
Polio

Toegevoegd na 3 minuten:
Dus zodat je beter of volledig beschermd bent tegen bovenstaande ziektes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige vaccinaties moeten wel verschillende keren herhaald worden om bescherming te geven. Vandaar dat kleine kinderen om de paar maanden injecties krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze prik krijg je als kind een keer en je kan (niet verplicht) in je 19e levensjaar nog eens gaan.