Een vriendin van mij heeft pfeiffer (ikook) maar zij zegt dat ze alles door een waaz ziet?

Het klinkt vaag maar zij beschrijf het zo "Het lijkt net alsof ik er niet ben alsof alles nep is, soms vraag ik me af of ik er wel echt ben alsof ik in een droom leef" zou dit door pfeiffer kunen komen? Ze heeft bloedarmoede gehad en is daar al van genezen (laatst een bloedtest gedaan).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Ziekten
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft ze koorts, want daar kan je ne zo van gaan voelen, maar het kan ook door vermoeidheid komen.
Zoals altijd geldt, ben je ongerust neem contact op met de huisarts

Antwoorden (1)

Derealisatie/Depersonalisatie is dat.
Zelf ook maanden lang gehad, erg vervelend maar niet ernstig.
Enige advies dat ik kan geven is ga er niet teveel aandacht aan besteden, het gaat vanzelf over.
Als je er de hele tijd bang voor bent ofzo werkt dit alleen maar tegen.
Zie de bron voor meer info.