Wel doodziek maar nooit koorts, is dat erg?

Ik ben net 24 jaar geworden, 3 jaar geleden heb ik voor het eerst mijn partner leren kennen, net nadat ik mijn partner had leren kennen heb ik voor het laatst koorts gehad in mijn leven, dus nu al 3 jaar geleden.

Naar het schijnt heeft mijn partner ook nooit koorts terwijl ze doodziek kan worden van hoofdpijn tot infecties als gevolg, maar nooit koorts...

Het lijkt mij de laatste tijd meer en meer abnormaal dat ik wel doodziek kan worden maar nooit gepaard met koorts :|

Ik vroeg mij af of dit wel normaal is?

Of wat kan het anders zijn?

Toegevoegd na 58 seconden:
Want zo is het ook zeer lastig voor ons want als we bij de huisarts of bij de spoedgevallen terechtkomen met hevige pijn of aanhoudende klachten, dan heb ik de indruk dat ze ons niet serieus nemen aangezien er geen sprake is van koorts :S

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Ziekten
1.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
Je kunt op verschillende manieren ziek zijn, en je lichaam lost het op verschillende manieren op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3 jaar geen koorts is niet zo uitzonderlijk, ik denk dat het voor mij wel 6 jaar geleden is en dat betekent niet dat ik nooit ziek ben. Ik heb ook gewoon zelden koorts.
anneliez
11 jaar geleden
en misschien is jouw gemiddelde lichaamstemperatuur lager dan doorsnee. Een paar graden koorts, valt dan niet op omdat die temp voor een ander normaal is

Antwoorden (1)

De laatste keer dat ik koorts had is 50 jaar geleden.

Daarna ben ik heus nog wel eens ziek geweest en infecties gehad. Nooit koorts.

Jouw huisarts kent jou en je ziektegeschiedenis, dus die weet heus wel wat ze aan je heeft, als het goed is.