Ik ben vanwege ziekte vaak afwezig van school, maar ik loop met al het huiswerk bij en haal goede cijfers. Moetik blijven zitten of ga ik gewoon over?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Ziekten
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Over welke klas hebben we het hier?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4 vwo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt!

Het beste antwoord

Je blijft zitten als je resultaten niet goed zijn, maar dat is kennelijk bij jou in orde. Op grond van je resultaten zou je dus gewoon over kunnen gaan.
Misschien dat je school nog eisen stelt aan bijvoorbeeld gemiste praktijklessen, maar dat zou je dan moeten navragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als het om de (goede) cijfers gaat, dan ga je zeker over!
waarom zou je blijven zitten? dat lijkt helemaal niet nodig.
heb je al een gesprek op school gehad, want je maakt je nu bang voor niets, misschien.
vraag maar gauw een gesprek aan met je schooldecaan, dan weet je het zeker.

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt wel goede resultaten hebben, maar vaak moet je wel een x aantal uur aanwezig zijn. Als je dat niet haalt kan het zijn dat je blijft zitten ondanks je resultaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar de vraagsteller is toch niet 'ongeoorloofd afwezig'?
Gelden dan geen andere regels? Ik zou denken van wel, toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op sommige scholen moet je minimaal 80% per periode aanwezig zijn, wat de reden ook is.
Een gesprek met school is dandus wel beter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ytje, als je te ziek bent om naar school te komen hoeft dat niet hoor. Wel moet de LPA dit weten.