Wat doen als koortsblaasjes zich verspreiden?

Ik heb begin deze week een koortsblaasje gekregen op mijn lip, deze is enkel groter geworden en heeft zich nu verspreid aan de binnenkant van mijn bovenlip. Het wordt niet beter, nu is ook mijn onderlip besmet (daar staat ook een blaasje) en over de hele lengte van myn tong staan ook allemaal blaasjes.

Ik denk ook dat er verder achter in mijn keel blaasjes staan want ik heb moeite met slikken en eten. Ik neem nu al van woensdag antibiotica tegen de infectie en van donderdag gebruik ik een mondspoeling maar er is nog niets veranderd. Het is zaterdag dus ik kan niet naar de dokter. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Ziekten

Het beste antwoord

Direct bellen naar de huisartsenpost voor in het weekend, dit kan zo echt niet meer langer duren.

Sterkte!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed dat je naar de dokter bent geweest, nu weet je tenminste zeker wat je hebt.
Heel veel beterschap, en over een week ben je weer de oude.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoop echt dat je weer vlug beter bent!!