Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Is dit gewoon griep?

Ik heb al ongeveer 3 dagen last van koude rillingen, geen smaak meer, heel erg zwak (na ongeveer 3 meter ben ik al moe), duizeligheid, geen honger en erg veel dorst. Ben ook ontzettend moe, terwijl ik gewoon om 7 uur naar bed ga en om 7 uur wakker word. Heb ik nu gewoon griep? Of iets anders?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het zou de griep kunnen zijn, maar die gaat meestal ook gepaard met koorts, van griep ben je echt goed ziek. Deze klachten kunnen meerdere oorzaken hebben, ga eens naar je huisarts.

Ik heb dezelfde verschijnselen gehad toen ik pfeiffer had, maar zoals er al gezegt is: Ga eerst naar de huisarts. De huisarts weet het zeker, wij komen alleen met suggesties, en of je al die suggesties nou weet of niet is het toch fijner om zekerheid te hebben!

Het kan zijn dat je pfeiffer hebt , lange griep en erg moe ik zou naar de huisarts gaan , want bij lange tijd kan dit heel schadelijk zijn voor je lichaam

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100