Is dit gewoon griep?

Ik heb al ongeveer 3 dagen last van koude rillingen, geen smaak meer, heel erg zwak (na ongeveer 3 meter ben ik al moe), duizeligheid, geen honger en erg veel dorst. Ben ook ontzettend moe, terwijl ik gewoon om 7 uur naar bed ga en om 7 uur wakker word. Heb ik nu gewoon griep? Of iets anders?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Ziekten
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je slaapt 12 uur per dag? Daar kun je moe van worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
denk dat je griepje hebt! veel drinken en grieppoedertje nemen ! blijft het langer dan week de koorts! dan naar de huisarts

Het beste antwoord

Het zou de griep kunnen zijn, maar die gaat meestal ook gepaard met koorts, van griep ben je echt goed ziek. Deze klachten kunnen meerdere oorzaken hebben, ga eens naar je huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb dezelfde verschijnselen gehad toen ik pfeiffer had, maar zoals er al gezegt is:
Ga eerst naar de huisarts. De huisarts weet het zeker, wij komen alleen met suggesties, en of je al die suggesties nou weet of niet is het toch fijner om zekerheid te hebben!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat je pfeiffer hebt , lange griep en erg moe ik zou naar de huisarts gaan , want bij lange tijd kan dit heel schadelijk zijn voor je lichaam