Waar kan ik informatie vinden over Spina Bifida en Hydrocpehalus (SBH)?

Ik heb ook al info gezocht bij (de website van) de BOSK (voor motorisch gehandicapten), maar weet iemand nog meer links?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Ziekten

Het beste antwoord

Je kunt informatie vinden over deze onderwerpen op o.a. de websites van kiesBeter.nl, het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu, en het Erfocentrum.

Hieronder staan verschillende linkjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ken iemand die, jammer genoeg, een kindje heeft met een open rug. Ik kreeg onderstaande link van hun.