Wie heeft er ervaring met hidradenitis suppurativa?

Ben nu al een tijdje aan het huisartsen voor hidradenitis suppurativa.

Word nu doorverwezen naar ZKh.

Maar wat moet ik daarvan verwachten?
Wie heeft er ervaring met deze ziekte, hoe vind je het?

Ben je dan onder behandeling van HA, Dermatoloog of een van die drie specialisten?

Ik heb wel een forum gezien van lotgenoten, maar je kunt er alleen op als je lid word van de lotgenotengroep. Dat wil ik niet..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
1.1K
Rieneke1
12 jaar geleden
op www.hidradenitis.nl kan je wel lezen zonder je te registreren, zo word je mss toch iets wijzer.
ik heb er ervaring mee, maar ben alleen onder behandeling geweest van de huisarts, die weinig voor me kon betekenen.
het lijkt wel met de jaren minder te worden gelukkig.
sterkte ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, ja die site ken ik wel. Alleen niet echt actueel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek even op de term hidradenitis in het archief hier, er zijn al redelijk wat vragen/antwoorden over voorbij gekomen, misschien helpt dat je iets verder.

Antwoorden (1)

Het is best een ernstige aandoening,je haarzakjes zijn ontstoken,en daar is voor een leek geen antwoord op te geven.Je zal ws doorverwezen worden naar een dermatoloog,en die hebben daar echt wel ervaring mee hoor.Ik zou daar voorlopig maar op vertrouwen.
Beterschap.