Hoeveel invloed heeft alcohol als je Caverneus hemangioma hebt? Wat zijn nog meer gevolgen ervan als je dat hebt?

Het schijnt een zeldzame aandoening te zijn, maar mijn dochter heeft het wel. Ik vraag mij af waar we rekening mee moeten houden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (1)

Ik denk dat jij (of zij) het beste kan overleggen met haar arts.
Wat ik begrijp is dat je dochter in haar bloedvaten holtes heeft zitten die veel bloed bevatten.
Ik ben geen arts, maar het lijkt mij niet verstandig om alcohol te drinken als je deze aandoening hebt. Daarom raad ik je ook aan dit te vragen aan de arts.
Je dochter heeft meer kans op trombose en op een stollingsstoornis. Ook hier, en over eventuele andere risico's kan de arts je meer over vertellen.