Ik heb zo nu en dan last van steken bij mijn aars, wat is dit? (Zie uitleg.)

Af en toe heb ik last van steken bij mijn aars. Ik heb geen idee wat de oorzaak is. Het gaat ook vanzelf weer over. Ik doe geen rare dingen en niets anders dan normaal. Het zijn hele felle steken ineens en het enige wat ik kan doen om de pijn tegen te gaan is mijn billen dichtknijpen. Weet dat het een rare vraag is maar hoop hem correct gesteld te hebben...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
3K

Het beste antwoord

waarschijnlijk zijn het gewoon overprikkelde zenuwen of een spier wat zich samen trekt, maar ik snap dat het een behoorlijke irritatie kan geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kramp in je sluitspier. Heel vervelend!