Is een gekookt ei eten slecht als je ziek bent?

Ik heb last van maagpijn'aanvallen', hoofdpijn, diarree en buikpijn. Kan ik dan een gekookt eitje eten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
38.3K
j5m
12 jaar geleden
Als je eitje eet dan wel een zacht gekookt eitje.

Het beste antwoord

Een gekookt eitje is ongeveer het makkelijkst verteerbaar wat er is, na witte rijst. Ideaal bij last van je maag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou zeggen van niet
Als je het maar met mate zou eten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Teveel is slecht voor je cholesterol mnaar als je 2-4 eieren per dag een paar dagen zou eten een keertje is daar niks ergs aan hoor. eieren stoppen de diarree... beschuit banaan rijst rijstewater en slappe thee doen dat ook