Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Welke is beter tegen een koortslip: Zovirax of Fenistil?

Voel dat een koortslip opkomt en wil deze zo spoedig mogelijk weer laten verdwijnen. Maar welke is beter en heelt effectiever/sneller? Zovirax of Fenistil (in tube vorm)?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Beide medicijnen zijn virusremmend. Het maakt dus niet uit welk van beiden je gebruikt. Wat je het beste vindt is persoonlijk. Ik gebruik altijd Zovirax, maar dat is enkel een gewoonte, niet omdat ik het beter vind.

denk dat niks uitmaakt dat het allebij voor koortslip is kan je wel gebruiken je moet gewoon gebruiken waar jij goed bij voelt en ja meteen beginnen dat je aan voelt komen dan ben je er snel bij en dan valt meestal mee dat het erger word dat is mijn ervaring ik gebruik altijd eigenmerk van c1000 of kruidvat nou doen het goed

Ik ben zeer tevreden van Zovirax,wel zo snel mogelijk aanbrengen.

Er zijn verschillende soorten crèmes die je koortslip genezen als je er vlug bij bent maakt het echt niks uit welk merk je gebruikt.. Maar het beste is om je weerstand op peil te houden door goed te slapen, genoeg water te drinken, voldoende eten en drinken en bewegen. Toegevoegd na 1 minuut: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/66135-wat-te-doen-bij-een-koortslip.html

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100