Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke is beter tegen een koortslip: Zovirax of Fenistil?

Voel dat een koortslip opkomt en wil deze zo spoedig mogelijk weer laten verdwijnen. Maar welke is beter en heelt effectiever/sneller? Zovirax of Fenistil (in tube vorm)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
4.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Beide medicijnen zijn virusremmend. Het maakt dus niet uit welk van beiden je gebruikt. Wat je het beste vindt is persoonlijk. Ik gebruik altijd Zovirax, maar dat is enkel een gewoonte, niet omdat ik het beter vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

denk dat niks uitmaakt dat het allebij voor koortslip is kan je wel gebruiken je moet gewoon gebruiken waar jij goed bij voelt en ja meteen beginnen dat je aan voelt komen dan ben je er snel bij en dan valt meestal mee dat het erger word dat is mijn ervaring
ik gebruik altijd eigenmerk van c1000 of kruidvat nou doen het goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben zeer tevreden van Zovirax,wel zo snel mogelijk aanbrengen.
(Lees meer...)
fremar
12 jaar geleden
Er zijn verschillende soorten crèmes die je koortslip genezen als je er vlug bij bent maakt het echt niks uit welk merk je gebruikt.. Maar het beste is om je weerstand op peil te houden door goed te slapen, genoeg water te drinken, voldoende eten en drinken en bewegen.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/66135-wat-te-doen-bij-een-koortslip.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding