Ziek geweest, kan ik zoenen?

Hallo, ik ben gisteren ziek geweest en heb vandaag geen last meer ervan gehad, wel een beetje een zere keel nog.. Kan ik nu iemand besmetten door bijvoorbeeld zoenen? Ookal ben ik niet meer ziek?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (2)

Ja, je kan iemand besmetten. Al merk je niets van het ziek zijn, je kunt besmet zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het risico om iemand ziek te maken niet nemen. Je kunt beter even wachten. Want je bent er ziek van als je iemand ziek gemaakt hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je wel een saai leven als je daar ziek van wordt :P