Is het gevaarlijk om met een te lage bloeddruk in een achtbaan te gaan?

Ik heb Volgensmij een te lage bloeddruk maar ik ga overmorgen maar bellewaerde park. Is het gevaarlijk om dan in een achtbaan te gaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
4.4K
Ritsuka
12 jaar geleden
ik heb ook een lage bloeddruk, en ben al in veel achtbanen geweest, nooit last gehad, hooguit beetje hoofdpijn.

Antwoorden (3)

nee, de g-waarden zijn zo gering, dat je daar geen last van kunt krijgen. als je nog gewoon door het park kan lopen, kan je ook in de achtbaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je denkt dat je een te lage bloeddruk hebt is het verstandig naar de huisarts te gaan. In een achtbaan gaan kan geen kwaad want door de adrenaline gaat je bloeddruk juist omhoog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Jep.
Bovendien, als je echt veel last hebt van een lage bloeddruk, mag je wat meer zout eten en voldoende vocht drinken. Dus bv. chips en water ;-)
je kunt er wel een stuk duizeliger door worden, of zelfs flauwvallen