Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

mijn moeder heeft een verdovende pijn in het hoofd, wat kan dit zijn? zie extra uitleg

bij mijn moeder is in het ziekenhuis een plekje in het hoofd gevonden. wat kan dit zijn? ze heeft een verdovende pijn en de artsen denken aan aderverkalking. wat is het meest voor de hand liggende wat het is? me moeder is heel bang voor de uitslag

Weet jij het antwoord?

/2500

Als de artsten zeggen, dat aderverkalking is, dan zal dat wel de oorzaak zijn. Wij kunnen dat hier niet oordelen. Ik snap dat je moeder en jij bang zijn, maar het beste is gewoon afwachten, wat heel vervelend is, dat weet ik. Veel sterkte en ik hoop dat het snel beter gaat met je mam.

Wachten op een uitslag is zenuwslopend, maar er zit niets anders op voor jou en je moeder. Als het aderverkalking blijkt te zijn, zoals de artsen denken, dan zijn daar behandelingen voor. Probeer je niet te nerveus te maken, anders kun je je moeder niet steunen. Sterkte.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100