ik heb reuma en kan thuis de telefoon niet meer vast houden hij kan niet op handsfree gezet worden heeft misschien iemand een oplossing voor mij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (6)

Wellicht een ander type toestel aanschaffen en aansluiten dat wel over de handsfree optie beschikt.
Is het een vaste telefoon of een GSM?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je het beste kan kijken naar een telefoon die wel op handsfree kan , want met de telefoon die je nu hebt is er naar mijn idee geen oplossing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit toestel is te gebruiken handsfree en is volgens de reviews erg makkelijk en goed in gebruik. (zie bron)
of u kunt gaan skypen met de pc kost niks en je hoeft niks beet te houden
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bekijk alle aanbiedingen van dect telefoon handsfree - huistelefoons en koop voor de beste prijs:

http://www.kelkoo.nl/ssc-126001-dect-telefoon-handsfree.html
fremar
12 jaar geleden
Zoals hgezegd, een andere telefoon aanschaffen. Als dit financieel niet haalbaar is zou u kunnen proberen dit via WMO of bijzondere bijstand van de gemeente te doen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via WMO zou advies geraagd kunnen worden bij een revalidatietechnisch bedrijf, gespecialiseerd in allerlei aanpassingen om het leven makkelijker te maken.
Een vriendin van mij kampt met eenzelfde probleem en heeft voor 30 euro de telefoon hieronder aangeschaft. Ze is er erg tevreden over! Bestellen kan hier:
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flNlc3Npb249UDkwX05MX0IyQzpDX0FHQVRFMTU6MDAwMS4wMGJmLjg2OThmMTllJn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT0zODc3MTE5Mjcw====?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&mfhelp=&p_selected_area=%24ROOT&p_selected_area_fh=&perform_special_action=&glb_user_js=Y&shop=NL2&vgl_artikel_in_index=&product_show_id=&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&s_haupt_kategorie=&p_searchstring=telefoon&p_searchstring_artnr=&p_searchstring_manufac_artnr=&p_search_category=alle&fh_directcall=&r3_matn=&insert_kz=&gvlon=&area_s_url=&brand=&amount=&new_item_quantity=&area_url=&direkt_aufriss_area=&p_countdown=&p_80=&p_80_category=&p_80_article=&p_next_template_after_login=&mindestbestellwert=&login=&password=&bpemail=&bpid=&url=&show_wk=&use_search=3&p_back_template=&template=&kat_save=&updatestr=&vgl_artikel_in_vgl=&titel=&darsteller=®isseur=&anbieter=&genre=&fsk=&jahr=&jahr2=&dvd_error=X&dvd_empty_error=X&dvd_year_error=&call_dvd=&kna_news=&p_status_scenario=&documentselector=&aktiv=&gewinnspiel=&adcampaign=&gclid=&p_load_area=$ROOT&p_artikelbilder_mode=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=20
Plaatje bij antwoord