Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is die jeuk?

Ik heb de laatste tijd een soort jeuk achterin mijn oren en achterin mijn keel als ik slik. Ik moet mijn neus ook altijd snuiten de laatste tijd. Wat is dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
5.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat ken ik.
heb er alleen geen antwoord op.. :(

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik krijg ook altijd jeuk tussen mijn oren en keel(ergens in die buurt). Vaak ook nog rond het gehemelte. Bij mij gaat het vaak dan om een beginnende verkoudheid. Dat zou bij jou ook het geval kunnen zijn. Verder heb je natuurlijk nog de mogelijkheid dat je last van hooikoorts hebt zoals hierboven al is gezegd.

Aangezien je er al een langere tijd last van hebt zou ik je aanraden naar de dokter te stappen.

Oja nog een tip. Krijg je de jeuk niet weg dan kun je een vinger in je oor doen en een grrr geluid maken(beetje achter in de keel zodat er trillingen ontstaan). Tijdens het maken van dit geluid moet je je vinger in het oor heen en weer bewegen(niet van buiten naar binnen, maar een beetje een draaiende beweging). Het ziet er raar uit maar het helpt bij mij wel:D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ik denk dat je verkouden (aan worden bent) of is. Keel Neus Oren staan allemaal met elkaar in verbinding dus t zal daar wel mee te maken hebben. Koop anders oordruppels of ga even langs de huisarts!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt op een allergische reaktie. Ga naar de huisarts om je te laten testen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor het +je :)
vooral in deze tijd, lijkt het op hooikoorts. Heb hier laatste tijd ook meer last van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt inderdaad erg op hooikoorts. Als je appels eet kun je deze reactie ook krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is tijd van de hooiekoorts..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je aan om naar de huisarts te gaan.
Dit kunnen gewone kleine kwalen zijn of zelfs zeer ernstige kwalen. Dus kan je alleen goede raad geven om naar de huisarts te gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding