in nederland is HIV een Chronische ziekte maar er gaan nog steeds mensen aan sterven?

waar sterven ze aan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Ziekten
1K

Antwoorden (3)

Mensen sterven aan de gevolgen van het uitvallen van hun afweersysteem. Ze worden vatbaar voor alle bacteriën en virussen vaak krijgen ze te maken met longontsteking en ontstekingen zware griep en vaak dat ook nog samen. Ze hebben dus totaal geen weerstand meer en alles waar je maar ziek van kan worden kunnen ze krijgen.
11 jaar geleden
HIV is nu met een zeer sterke medicijn cocktail onder controle te houden, ik meende 6 soorten per dag. Maar HIV kan Aids worden en dan gaat het fout en gebeurd wat de vorige beantwoorder aangaf.

De personen die jaren terug besmet werden met HIV hebben niets of weinig nog aan die medicijnen omdat die al te ver heen waren. Maar een week of wat geleden was in het nieuws dat een baby geboren met HIV genezen was door gelijk na de geboorte die cocktail toe te dienen. Het schijnt dat als een baby geboren word met die virus wel geholpen kan worden en dan genezen maar als ze langer dan een paar dagen wachten een gedeelte van die virussen in het lichaam in een soort slaapstand gaan en dan niet bestreden kunnen worden en dan het patient de rest van zijn leven medicijnen moet slikken om als er een paar "wakker" worden gelijk aan te pakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Schijnt dat er heel wat gaande is met HIV » AIDS. In onderstaande artikel wordt goed samengevat hoe dat in elkaar steekt.
http://www.examiner.com/article/hiv-aids-the-biggest-lie-the-cdc-ever-told

Zal een paar punten uitlichten.
- HIV is nog nooit aangetoond daadwerkelijk te bestaan.
- De HIV test kan net zo goed positief oplichten door een verkoudheid en dan mag je dus de rest van je leven dure ziekmakende (mislukte kanker) medicijnen gaan slikken, ca$hing).
- Komt er op neer dat ze ooit voor het gemak armoede, honger + slechte hygiëne AIDS hebben genoemd om zo de schuld bij een ziekte te leggen ipv bij sociaal/economisch falen.

En jou vraag kan goed met dit stukje uit dat artikel beantwoord worden.
"1. Person with no discernible signs of illness but a positive HIV diagnosis goes to the doctor.
2. Doctor treats this seemingly healthy person with rejected chemotherapy drugs remarketed as HIV drugs.
3. Only after consuming these chemicals does the patient exhibit any symptoms which are consistent with a profoundly compromised immune system."

Zal ook nog ff de laatste alinea quoten (docu "House of Numbers" ook toegevoegd hieronder).
"This article only begins to examine this subject. To explore these issues further the author recommends the film "House of Numbers" and the film "Deconstructing the Myth of AIDS", both available on YouTube."