Waar komt die misselijkheid, duizeligheid (tot bijna flauwvallen aan toe) en ongewenste bevingen vandaan bij migraine?

Ik weet dat de zwarte flitsen en zo door de adervernauwing komen, maar hoe krijg ik dan die misselijkheid, duizeligheid (wat meestal leidt tot bijna flauwvallen) en het trillen van mijn handen/vingers wanneer ik migraineaanvallen heb?

Oja, ik heb geen suikerziekte ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten

Het beste antwoord

Migraine heeft te maken met vaten die zich vernauwen. Dus minder zuurstof, wat kan leiden tot duizelingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sluit lichamelijke zaken altijd uit via de huisarts! Als dat in orde is, dan lijken de symptomen te duiden op stress!

Je kunt de term stress symptomen dan googelen!

Wellicht heb je ook het idee dat je veel stress hebt of hebt gehad.!?

Veel succes,