borderline en leeg van binnen

ik heb vriend maar voel me zo leeg van binnen
ik voel zijn liefde niet
ben vaak boos op hem
heb nu half jaar grrr wie heb dat ook

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (5)

Ik heb het zelf niet, maar ik adviseer je hier eens te kijken: http://www.stichtingborderline.nl/
Ze hebben een telefoonnummer en elke woensdag van 20.30 - 22.00u een chatmogelijkheid.
Misschien helpt dat je verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk je dat het komt door Borderline?
Of voel je gewoon niet genoeg voor je vriend?

In het eerste geval kunnen wij je niet helpen, dat kan alleen iemand (psycholoog, psychiater, coach etc), die face to face met je praat.
In het tweede geval denk ik dat je even een goed gesprek moet hebben met je vriend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie heeft dat ook?
Is dat je vraag?
Dit is een kennis site.
Ga naar moeilijkemensen.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad......Niet echt verrijkend te weten wie er wel of niet borderline hebben :-/
Je bent dus verbonden met hem. Dat is nog geen borderline. Borderline heeft echt wel wat meer problemen dat wat jij nu schrijft. Dus ga daar niet te snel vanuit.
13 jaar geleden
Beste,

Waarom denk je aan borderline ?

Leven met een partner net Bordeline Syndroom is zeer in-
grijpend zowel voor de partner (man/vrouw) als ook de relatie (meestal een knipperlicht-relatie), het vraagt om veel aandaht en begrip van de persoon om hier mee om te gaan !

Persoonlijk heb ik zo iemand gekend met Bordeline en manisch depressiviteit (dit gaat meestal samen)
Ik kan je zeggen het is heel vreemd en je voelt je on- machtig, en je krijgt weinig of geen vat op de persoon !

Vandaar misschien dat leeg gevoel ??

In plaats van boos te zijn op je vriend kan je misschien beter je afvragen hoe dat je hem kunt helpen !!

Gewoon door er voor hem te zijn en hem ondersteuning te geven ! laten voelen dat je hem ook belangrijk vindt.

Dit kan je helpen om hen beter te begrijpen en beter mee om te gaan !

Voor meer info ivm deze (psychische) ziekte kan ik je volgende linken zeker aanbevelen !

Veel sukses,

Mvg,

Karel8158