Als je griep hebt gehad en aan de betere hand bent, hoe krijg je zsm weer je energie terug? I need to party!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
2.5K

Het beste antwoord

Ookal ben je aan de beterende hand, bewaar je rust. Als je na een griep te snel weer gaat feesten en druk doen, kun je snel weer ziek worden omdat je lichaam nog niet helemaal hersteld is. Een flinke griep heeft in totaal zo'n zes weken nodig om helemaal uit je systeem te verdwijnen. Je voelt je na een griep vaak nog lange tijd een beetje gammel.

Dus rustig aan doen, goed en gezond eten (veel groenten en fruit), lekker naar buiten gaan en verder niet al te veel uitspattingen. Maar uit eigen ervaring weet ik ook dat een lekkere borrel goed helpt om je beter te voelen na zo'n griepdip. Dus een beetje alcohol e.d. kan geen kwaad.

Probeer in ieder geval de balans te bewaren tussen (nacht)rust en gezelligheid / feestelijkheid. Dus als je gaat feesten jezelf in acht nemen en op een enigszins christelijk tijdstip naar bed. ;-) ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon s'middags slapen! Je niet aanstellen en gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dagje uitrusten, en veel suikers! Daar krijg je energie van!